אפליקצית המועצה לטלפונים חכמים

במסגרת שיפור השירות לתושב השיקה המועצה אפליקציה חדשנית באמצעותה יוכל כל תושב לקיים קשר יעיל יותר עם המועצה ולדווח על תקלות, מפגעים ומטרדים אשר ינותבו באופן אוטומטי לגורם המטפל במועצה, האחראי על הנושא.

הדיווח מאפשר העלאת תמונה של המפגע, כולל מיקום מדויק עם אפשרות לעקוב אחר הטיפול בפניה. בנוסף, האפליקציה כוללת ספר טלפונים של עובדי המועצה כולל דוא"ל ואפשרות ליצירת קשר ישיר באמצעות האפליקציה. 

פיני בדש ראש המועצה ציין: "מטרתנו לשפר את ערוצי התקשורת והעברת המידע בין התושבים למועצה ולהפך. האפליקציה מקלה על התושב בכך שבלחיצת כפתור בסמרטפון הוא מעביר מידע ישירות למועצה ומונע את הצורך להתקשר ולהמתין על הקו למענה. האפליקציה היא דו כיוונית ומאפשרת לתושב לשלוח הודעות על מפגעים, אשר ינותבו למערכת אוטומטית שמנתבת את הדיווח לפי מיקום, סוג הפניה והגורם האחראי במועצה. התושב יכול לעקוב אחר הטיפול בפניה ולבחור לקבל מידע והודעות מהמועצה בתחומי עניין כמו תיירות ואירועי תרבות ברחבי המועצה. בנוסף ניתן יהיה לעדכן את התושבים בזמן מצבי חירום".

השימוש באפליקציה הוא חינמי עבור התושב וניתן להוריד אותה בחנויות (google play, app store). לאחר ההורדה וההתקנה בסלולרי האפליקציה והאתר אינם אמורים להחליף את ערוצי התקשורת המקובלים, אך יאפשרו ערוץ נוסף לתקשורת עם התושב.
באפליקציה קיים גם לחצן מצוקה המעביר קריאה מיידית למוקד המועצה.

פיני בדש: "אנו פועלים לחיזוק הקשר הישיר בין המועצה לתושב. אנחנו מזמינים את התושבים להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה. הטמעת ערוצי תקשורת חדשים ודו כיווניים הם מבחינתי שלב נוסף בשיפור הקשר שיש למועצה עם תושביה ולתושבים אתנו. אנו נמצאים בשלב ההרצה לכן הערותיכם חשובות לנו מאוד"

קישורי הורדה עבור מכשירי אנדרואיד ואפל

נשלח ב ידיעון